21 lutego 2016

Makijaż # 69 - smoky eye w wersji black

Witajcie Kochani

Ostatni makijaż, pomijając usta był bardzo delikatny, tym razem wykonałam coś mocniejszego ale nadal klasyka czyli smoky eye w wersji mocno czarnej.
Nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam taki makijaż :) chyba dość dawno, ostatnio bardziej korzystam z brązów i ciepłych odcieni.
Zdradziłam też swoje ukochane rzęsy Ardell z LeniLash, które wygrałam już dawno u Klaudii >KLIK<,
mega długie, ale bardzo wygodne.



















Ja się dobrze czuje w takich ciemnych makijażach, a jak to jest u Was?



Użyty kosmetyki:
Twarz: Pierre Rene - Skin Balance (20 i 24), Collection - Lasting Perfection (01 Fair), Kobo - Face Contur Mix, Pierre Rene - Loose Powder (03), Oriflame - Blush (fresh pink), Lovely - Highlighter (silver)
Oczy: Essence - Gel Eye Pencil (01black blaze), MUR - Iconic Pro 2, MUR - Give Them Nightmares, Lovely - Highlighter (silver), Wibo - Griwing Lashes, LeniLash (117)
Brwi: MUR - Ultra Aqua Brow Tint, Vipera - Mineral Liner, Essence - Make Me Brow ( 02 browny brows)
Usta: Perfection Queen - Double Cosmetic Pencil, Essence - Liquid Lipstick ( 06 make a statement)



Zapraszam :)
https://www.makeupgeek.com/members/magicgrey/looks/https://www.instagram.com/magdalenaszary/https://www.facebook.com/Magicgrey/?ref=tn_tnmn

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam mocno podkreślone oko :) Tobie też bardzo pasuje taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      też wolę stawiać na oczy choć mocnymi pomadkami też nie gardzę :)

      Usuń
  2. Klasyczne smoky w najlepszym wydaniu :) lubię mocne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio właśnie ciągnie mnie w stronę klasyki :)

      Usuń
  3. Cudnie kochana, oczko mocne i idealnie wyblendowane!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż. Smoky jak dla mnie powinien być właśnie taki ciemny w kilku odcieniach czerni i szarości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, też jestem zdania że smoky powinien być ciemny :)

      Usuń
  5. Idealnie zblendowany , przepięknie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      takie komentarze motywują :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !