7 lutego 2016

Makijaż # 68 - klasycznie na walentynki


Witajcie Kochani


Za tydzień Walentynki, z tej okazji pomyślałam że przygotuje jakiś makijaż. Postawiałam na klasykę czyli kreska i czerwień na ustach, która jest oczywiście opcjonalna. Makijaż oka jest na tyle uniwersalny, że każdy kolor ust się tutaj sprawdzi, w zależności od okazji i naszych preferencji.


















Użyte kosmetyki:
Twarz: Maybelline - Affinitone (09 opal rose), Maybelline - Affinitone concealer (01 nude beige), Oriflame - Studio Artist Loose Powder (translucent), Ben Nye (fair), Kobo - Matt Bronzing & Contouring Powder (308 sahara Sand), MUR - Blush (sugar), My Secret - Face Illuminator
Oczy: Lumene - Eyeshadow Primer, Pierre Rene - Mono Eyeshadow (63), Inglot - Eyeshadow (nr 353,110456), Kiko - Sparkle Eyeshadow (400), Maybelline - Lasting Drama Gel Eyeliner (01 black), My Secret - Satin Touch Kohl (19), Pierre Rene - Hi-Tech Mascara, Ardell (demi Wispies)
Brwi: Catrice - Eye Brow pencil (040 Don't Let Me Brow'n), Essence - Make Me Brow (02 browny brows)
Usta: Astor - Rouge Couture Lipliner (016 framboise) Golden Rose - Ultra Rich Color (49)
 

A Wy obchodzicie Walentynki?

https://www.facebook.com/Magicgrey/?ref=tn_tnmnhttps://www.makeupgeek.com/members/magicgrey/looks/https://www.instagram.com/magdalenaszary/

12 komentarzy:

  1. Sliczny makijaz :) Moja propozycja jest bardziej kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      z kolorami też można poszaleć :) ja dla odmiany miałam ochotę na taka klasykę :)

      Usuń
  2. Ja obchodzę walentynki, ale bez szaleństw... Kolacja w domu, bądź wieczorny spacer. Z dala od komercyjnych walentynek w restauracjach itp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też preferuję takie walentynki w domu :)

      Usuń
  3. bardzo ładnie, delikatnie :) piękna kreska :)

    zapraszam do mnie i zachęcam do brania udziału w rozdaniu: http://www.mybeautybag.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż. Uwielbiam klasykę chociaż ja postawiłabym na mocniejsze przyciemnienie zewnętrznego kącika ale ja po prostu lubię mocne makijaże :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wole mocniejsze oko ale tym razem chciałam coś bardzo delikatnego dla odmiany :)

      Usuń
  5. chyba pierwszy raz będę obchodzić ;) a ten makijaż śliczny, ale ja się tak maluję na co dzień ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na co dzień preferuję więcej koloru, więc dla mnie to odmiana :)
      życzę udanego świętowania :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !