1 lutego 2016

Makijaż # 67 - Autumn Blossoms

Hej Kochani


Wczoraj miałam wielką ochotę na malowanie, ale brakowało mi inspiracji. Siedziałam z rozłożonymi paletami, patrzyłam na te wszystkie kolory i nic, absolutnie nic nie przychodziło mi do głowy.

Aż w końcu przypomniałam sobie o małej paletce z My Secret, którą kupiłam przy okazji promocji w Naturze. Przyznam że nie sięgam po nią często bo leży w innym miejscu niż wszystkie palety i zwyczajnie podczas malowania o niej zapominam.

Posiadam paletkę Natural Beauty w odcieniu Autumn Blossoms. Posiada ona 2 cienie matowe i 2 perłowe. Kolorystycznie to idealna paletka dla mnie, ale o ile maty są świetne to te perły mnie jakoś nie przekonują, są dość twarde i suche. Chyba jestem już przyzwyczajona do pereł z paletek MUR :)
Mimo to paletka mi się podoba i muszę sięgać po nią częściej.




















Użyte kosmetyki
Twarz: Revlon - Colorstay (150 Buff), MUR - The One Foundation (shade 6), Collection - Lasting Perfection ( 1 Fair), Pierre Rene - Loose Powder ( 03 Transparent), Kobo -  Face Contour Mix, Kobo - Matt Bronzing & Contouring Powder ( 308 Sahara Sand), Freedom - Blush (Angelic), My Secret - Face Illuminator ( princess dream)
Oczy: Lumene - Eyeshadow Primer, My Secret - Natural Beauty (autumn blossoms), MUR - Iconic Pro 2, MUR - Metals Eyeshadow (Rose Gold), Maybelline - Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner (01 black), My Secret - Satin Touch Kohl (19), Lovely - Curling Pump Up Mascara, Ardelll (demi wispies)
Brwi: Vipera - Mineral Liner (04)
Usta: Golden Ros - Classics lipliner (303), Essence - Lipliner (09 nude coral)


 

https://www.instagram.com/magdalenaszary/https://www.makeupgeek.com/members/magicgrey/looks/https://www.facebook.com/Magicgrey/?ref=tn_tnmn


12 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, bardzo podoba mi się oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne oczko, cienie ślicznie podkreślają tęczówkę ;)

    ______________________________
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.julialoveslife.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak fiolet świetnie podbija kolor niebieskich oczu :)

      Usuń
  3. Sama ją mam. Muszę ściągnąć pomysł, bo wypadło pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż oraz świetne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      a kolory moje ulubione :)

      Usuń
  5. zazdroszczę ci gęstych pięknych brwi ;)a makijaż śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny makijaz :) Uwielbiam paletki i cienie My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja się chyba jeszcze na jakąś skuszę :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !