15 listopada 2015

Makijaż # 65 - jesienna codzienność

Witam Kochani


Czy Wy też tak jest, że macie konkretny makijaż, który jest Waszym pewniakiem, wtedy gdy macie gdzies wyjść?
Ja właśnie teraz tak mam  z dzisiejszym makijażem, wykonuje go zawsze wtedy gdy gdzieś wychodzę i mam czas na to żeby się pomalować, można powiedzieć że to mój typowy makijaż dzienny na sezon jesienny, zmieniają się tylko odcienie na ustach no i czarna linia wodna jest opcjonalna.
I chociaż nie boję się eksperymentować z kolorami to jednak odcienie brązów i złota kocham miłością nieprzemijającą, tak jak moje niebieskie oczy :)

Wszystko za sprawą paletki MUR New-trals vs neutrals, która dla fanek ciepłych odcieni jest idealna, a cień "mode" zachwycił mnie od razu po otworzeniu paletki.




























Użyte kosmetyki:
Twarz: Eveline - Cover Sensation (101 ivory), Wibo - Fixing Powder, Collection - Lasting Perfection (1 Fair), MUR - Ultra Bronze, Freedom - Blusch (Angelic), Lovely - Highlighter (Gold)
Brwi: MUR - Ultra Aqua Brow Tint, Essence - Make Me Brow (02 browny brows)
Oczy: Lumene - Eyeshadow Primer, MUR - New-trals vs Neutrals, MUR - I Heart Chocolate, Essence - Gel Eye Pencil, Lovely - Pump Up Mascara, Ardel - Demi Wispies, Duo
Usta: Kobo - Long Lasting Eye Liner (204 Grape Violet), Hean - City Fashion (155)


A Wy po jakie cienie najczęściej sięgacie jesienią?
Pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. Piękny kolor ust :) fajny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na konkurs Noworoczny :)
    http://www.inszaworld.com/2016/01/konkurs-noworoczny/

    OdpowiedzUsuń
  3. Usta bardzo ładnie wkomponowały się w makijaż oka. Piękne kolory na oczach i ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje ulubione połączenie kolorystyczne ostatnich tygodni :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny makijaż oczu, aż zazdroszczę umiejętności bo mi nigdy taki nie wychodzi :( Jedynie to kolor ust mi nie pasuje, ale to może dlatego, że nie jestem jeszcze przekonana do aż takich kolorów.
    Pozdrawiam
    http://uszyj-to.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :) ćwiczenia pomagają, widać to po mnie :)
      co do koloru ust faktycznie nie każdy lubi mocne odcienie ale z czasem można się do nich przekonać :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !