7 czerwca 2015

Paznokcie # 5 - marmur ?

Hej

Jak tam mija Wam weekend?
Ja jestem bardzo zadowolona że pogoda dopisuje, zdecydowanie jestem stworzeniem ciepłolubnym :)

Dziś post na szybko bo wybieram się na wycieczkę rowerową, więc wieczorem raczej nic już bym nie napisała, a chciałam dziś dodać jakiś post :)

Pewnie każda miłośniczka paznokciowych wytworów zna metodę water marble, lub jak kto woli po polsku metoda wodna :)
Paznokcie robiłam w środę w nocy, można powiedzieć nawet że w czwartek, jest to troszkę zmodyfikowana wersja, efekt miał przypominać marmur, jak na pierwszy raz to mi się nawet podoba choć z marmurem może mieć niewiele wspólnego :) cóż przyzwyczajona jestem że wizja w głowie na efekt końcowy w moim wykonaniu zawsze się różnią :)

Wybaczcie stan moich skórek, ale jak pisałam ostatnio dużo działam w ogrodzie i takie są tego skutki.



Użyte lakiery:
Rimmel 60 seconds - 703 white hot love
Rimmel 60 seconds - 513 let's det nude
Joko ideal colour&perfect gloss nr 44
Golden Rose - gel look top coat


Próbowaliście tej metody? Jeśli tak to jak Wam poszło?

Buziaki i udanej niedzieli życzę :)

4 komentarze:

  1. Nie znam i nigdy nie stosowałam tej metody, ale wydaje się ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na instagramie wypatrzyłam :) i musiałam wypróbować u siebie :)

      Usuń
  2. Myślę, że nawet bardzo przypomina marmur ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !