22 czerwca 2015

Makijaż # 64 - dam Wam koszmarka :)

Witajcie Kochani

Bardzo mi smutno z tego powodu że posty nie pojawiają się tak często jakbym tego chciała, niestety w moim życiu prywatnym nie dzieje się najlepiej i nie zapowiada się żeby w najbliższym czasie coś się zmieniło.
Dlatego posty będą się ukazywały sporadycznie, zwłaszcza te z makijażami :( mimo wszystko mam nadzieję że jednak ze mną zostaniecie :)

Ostatnio przybyło mi kilka nowości, które udało mi się wygrać w rozdaniach, ale nadal nie było okazji żeby je wypróbować, ale co się odwlecze to nie uciecze :) może następnym razem coś uda mi się wykorzystać w makijażu :)

Makijaż który mam dla was dzisiaj powstał głównie z użyciem paletki Makeup Revolution pod wdzięcznym tytułem Give Them Nightmares, kolorystyka paletki jest dość mroczna, jest tam tylko jeden cień jasny, matowa biel, reszta to fiolety, niebieskości i zielenie z domieszką czerni.





Użyte kosmetyki:

Twarz: Revlon CS (150 buff), MUR The One Foundation (shade 6), Wibo Fixing Powder, Makeup Revolution Ultra Bronze, Kobo Matt Bronzing ( 308 Sahara sand), Oriflame Beauty (Fresh Pink), Lovely Silver Highlighter

Oczy: Makeup Revolution Give Them Nightmares, Iconic Pro 2, Kiko Eyeshadow Base, Maybelline Lasting Drama Eyeliner, Essence Gel eye pencil (04 Blue Lagoon), Oriflame Wonder Lash mascara, Ardell (Demi Wispies), klej Duo

Brwi: Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint (Fair), Vipera Mineral Eyeliner (03)

Usta: Wibo Long Lasting Liner, Rimmel Lasting Finish By Kate (104)


Buziaki i do następnego :*

15 komentarzy:

  1. Piękny makeup i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często słyszę że taka kolorystyka mi pasuje więc coś w tym musi być :)

      Usuń
  2. jakie piękne oko ♥.♥ trzymam kciuki żeby prywatnie wszystko się poukładało:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* mam nadzieję że wreszcie nadejdzie upragniony spokój :)

      Usuń
  3. Ale piękny kolorowy makijaż ! :)
    Pozdrawiam, http://kamocia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      miało być bardzo delikatnie a wyszło jak zawsze :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny makijaż, zaciekawiłaś mnie tą paletką i aż musiałam sprawdzić i się okazało, że to z tej samej serii co ja dzisiaj robiłam tylko ja miałam bardzo kolorową paletkę za to. ;p Nawet 'zaserduszkowałaś' mój makijaż na insta tą kolorową paletką. ;P
    Obserwuję i zostaję na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      ja wybrałam tą paletkę bo brakowało mi takich ciemniejszych cieni :) chociaż inne z tej serii właśnie, też mnie kuszą :)

      Usuń
  5. Świetnie piszesz! Zapraszam na mojego bloga. :) http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/

    Obserwuje i liczę na to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaż :) Sama muszę kiedyś nabyć jakąś MURową paletkę :) Trzymam kciuki, żeby Ci się wszystko szybko poukładało <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię paletki MUR i ostatnio tylko je katuje :)

      Usuń
  7. Piękny makijaż. Masz wielki potencjał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !