2 czerwca 2015

Makijaż # 63 - lekka pomarańczka + przesyłka od Born Pretty Store

Witam

Ktoś musi mi schować brązowe i beżowe cienie, choć w planach mam wykonać coś bardziej kolorowego to zawsze kończy się tak samo :)
Nic na to nie mogę poradzić, ale dotarła do mnie niedawno nowa paletka i czeka na wykorzystanie, jak tylko znajdę czas, bo ciągle jestem zajęta, postawiłam sobie dużo celów związanych z moim domem i ogrodem i niestety blog na tym cierpi, maluję co prawda ale troszkę inaczej
Więcej udzielam się na Istagramie więc jak ktoś ma ochotę to zapraszam >KLIK<

Dzisiaj makijaż z niedzieli, wystawiam choć nie ma za bardzo co pokazywać, po pierwsze zdjęć zrobiłam mało bo się spieszyłam i nie wyszły za dobrze, po drugie to nadal kolory bardzo stonowane, choć przemyciłam troszkę koloru pomarańczowego :) po trzecie podkład jaki używam na co dzień, teraz w cieplejszym okresie, niespecjalnie nadaje się do zdjęć.
















Jakiś czas temu odezwała się do mnie Alicia ze sklepu Born Pretty Store z zapytaniem czy nie miałabym ochoty znów czegoś przetestować, wybrałam sobie kilka rzeczy, pędzel (nie byłabym sobą chyba :) ), mini gąbeczkę, którą już polubiłam, oraz dwie pomadki w ciekawych kolorach, które pokażę przy recenzji
Nieświadomie wszystko w czarnych barwach :)
Już pierwsze wrażenie jakieś mam, zobaczymy jak to będzie po dłuższym użytkowaniu


A dla Was mam kod rabatowy do wykorzystania na cały nieprzeceniony asortyment -10%, MAGH10
mnie kuszą jeszcze mocno akcesoria do paznokci oraz biżuteria :)



8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz !