14 maja 2015

Paznokcie # 4 - Złoty ornament

Hej Kochani !

Ciężko mi się było wyzbierać po chorobie żeby stworzyć jakiegoś posta, w głowie mam pomysłów masę a jak przychodzi co do czego to pustka.
Zbieram się żeby stworzyć jakiś makijaż, te w których wychodzę zazwyczaj nie są zbyt twórcze, bo głównie stawiam na mocniejsze usta i kreskę. Zazwyczaj maluję w weekendy ale jak nie chorowanie to brak czasu i tak zleciało :)

Dzisiaj przychodzę do Was z pazurkami :)



Takie zdobienie już dawno chciałam u siebie wykonać, ale ręcznie dla mnie to jest awykonalne więc trzeba było rozejrzeć się za odpowiednią płytką do stempli.
Płytkę zamówiłam na ebay-u, przyszła o dziwo bardzo szybko, już miałam ją wypróbować gdy zdarzył mi się mały wypadek,
Powiedzmy ze moja niezdarność nie zna granic i pozornie najprostsza czynność może u mnie skończyć jakimś urazem :)
Paznokieć poratowałam żelem, bo innego wyjścia za bardzo nie miałam, a jakoś musi sobie rosnąć, a ja mogłam w końcu wykorzystać płytkę :)

Zdobienie może mało wiosenne, ale za to bardzo eleganckie moim zdaniem, myślę że nie raz jeszcze takie wykonam na jakąś okazję :)

Dużo zdjęć bo nie mogłam się zdecydować :)

























Użyte lakiery :
JOKO ideal colour&perfect gloss - nr 44
USHAS (chiński market) - nr 15
Golden Rose Gel Look top coat


 Przyznam że mam ochotę na więcej płytek :)
A Wy lubicie metodą zabawę stemplami czy może stawiacie na inne zdobienia?


Zapraszam Was na mojego Instagrama, tam jest mnie troszkę więcej :)
>KLIK<


12 komentarzy:

  1. takie zdobienia mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły, wieczorowo i elegnacko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. cieszę mnie że się podobają :)

      Usuń
  4. Uwielbiam tego typu wzory, paznokcie wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zawsze zachwycałam się tego typu wzorami :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie i elegancko to wygląda, ale ja chyba jestem dozgonnie zakochana w jednolitym kolorze lub ewentualnie galaxy (jak szaleć to szaleć)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię wszelkie wzory i zdobienia o ile chce mi się takowe wykonywać :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !