15 kwietnia 2015

Paznokcie # 3 - W marynarskim stylu

Witam Kochani :)

Miał być makijaż ale są pazurki, a to dlatego że znów moja cera nieco wariuje ale myślę że na dniach pędzelki pójdą w ruch i coś powstanie, przynajmniej pomysł jest,
miałam zrobić zdjęcia makijaży świątecznych, ale nic odkrywczego nie było, klasyczne brązowe smoky ze złotem, więc sobie darowałam.

Paznokcie też nie są w super stanie, wiosna przyszła to i prace w ogrodzie się zaczęły, co nie sprzyja dłoniom :)

Dzisiejsze zdobienie chyba już jest typowo letnie  :) tak mnie naszło na paseczki kropeczki i wyszło takie coś w  marynarskim stylu,






















Użyte lakiery:
Rimmel 60 Seconds 4237
La Luxe (Biedronka) 948
Pierre Rene Top Flex 208
Golden Rose Gel Look



Lubicie takie zdobienia czy raczej stawiacie na jednolity kolor?

Buziaczki :*

10 komentarzy:

  1. Świetnie to wykonałaś, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropki to mój ulubiony sposób na szybki i efektowny manicure. Muszę spróbować namalować również kreski, ale obawiam się, że będę miała spore problemy z zachowaniem odpowiednich odstępów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też polubiłam kropki, co do paseczków to są bardziej skomplikowane i w moim przypadku musiałam wspomagać się taśmą :)

      Usuń
  3. Ach, zazdroszczę paznokci, mi niestety nigdy nie wychodzi żadna precyzyjna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się czasem muszę nieźle namęczyć żeby cokolwiek wyszło :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !