19 kwietnia 2015

Makijaż # 62 - wiosnno jesienny :)

Hej :)

W końcu przysiadłam żeby coś zmalować, miałam kilka pomysłów na makijaż ale jak zwykle wyszło całkiem coś innego, takie czerwono miedziane coś :)

Wykonałam go pięknym pigmentem z Kobo, który jest w moim posiadaniu już trochę czasu ale jakoś po niego nie sięgałam, może dlatego że forma sypka cieni nie była moją ulubioną. Złoto w wewnętrznym kąciku to także Kobo, które w rzeczywistości aż tak się nie rzucało w oczy :)
Ogólnie kolorystycznie bardziej pasuje mi ten makijaż do jesieni, widocznie tak mnie nastraja ta nasza tegoroczna wiosna :)












Użyte kosmetyki:

Twarz: Pierre - Rene Skin Balance (20, 21), Collection - Lastin Perfection (01 Fair), Catrice - Cammouflage Cream (010 Ivory), Pierre Rene - Loose Powder ( 03 Transparent), MUR - Contour Kit (Ultra Fair C01), MUR - Ultra Bronze, Kobo - (308 Sahara Sand), Sleek - Blush (Life's Peach 922)

Oczy: MUR - I Heart Chocolate, MUR - Iconic Pro 2, Kobo - 509 Chestnut, Maybelline - Eyeliner Lasting Drama, Pierre Rene - Hi-Tech Mascara, Ardell (Demi Wispies)


Brwi: Vipera - Mineral Liner (03), Essence - Eyebrow Stylist Set, Essence - Eyebrow Mascara 02



Buziaki :)

12 komentarzy:

  1. Te kolory należą do moich ulubionych :D Świetny makijaż! A ta nasza wiosna to właściwie wygląda jak jesień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię takie kolory :)
      no niestety pogoda nas w tym roku nie rozpieszcza

      Usuń
  2. pieknie wyszło!
    kolory cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcienie faktycznie dosyć jesienne, ale makijaż i tak prezentuje się bajecznie! Bardzo mi się podoba akcent złota w wewnętrznych kącikach oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama lubię się w takich kolorach, dlatego nawet wiosną po nie sięgam :)

      Usuń
  4. Naprawdę iście elektryzujące oczko! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolory! :) Bardzo energetyczny makijaż :) Pięknie!
    Pozdrawiam,
    www.annakolaskamakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !