4 marca 2015

Paznokcie # 1 - pastelowo

Witam

Kiedy zakładałam ten blog myślałam, że jeśli kiedykolwiek zacznę publikować tutaj posty, to będą one raczej o tematyce paznokciowej, zdobienia, prezentacje lakierów itd, zwłaszcza że zazwyczaj jestem zadowolona ze stanu swoich paznokci
Było to blisko 5 lat temu, wtedy jeszcze tematy makijażowe były mi całkowicie obce, ale zabawy lakierami wychodziły mi nawet nie najgorzej, przynajmniej w porównaniu do stanu obecnego :)

Niestety stało się tak że brakło mi cierpliwości do wykonywania jakichkolwiek precyzyjnych zdobień i tak z czasem wyszłam z wprawy i ograniczałam się tylko do pomalowania od czasu do czasu na jeden kolor.

Na to miejsce zaczęłam bardziej interesować się wizażem z czego bardzo się cieszę :) Jednak ostatnio zatęskniłam za lakierowymi zabawami, więc pomyślałam że może pomalutku, małymi krokami będę próbowała coś działać w tym kierunku.
Może nie będą to dzieła sztuki ale może przyda się powiew czegoś nowego na blogu, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Na pierwszy ogień idą nieudolne różyczki :)

To zdobienie od dawna mi się podobało i dlatego postanowiłam spróbować je wykonać
Niestety za szybko chciałam wszystko zrobić i trochę się kolory zlały ze sobą, ale efekt i tak nie jest najgorszy :)




Następnym razem postaram się aby zarówno skórki jak i zdobienie prezentowały się lepiej :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo udany powrót do zabawy z paznokciami :) Osobiście bardzo lubię takie "vintage nails" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :)
      też lubię tego typu zdobienia :)

      Usuń
  2. O jakie super! Ja ostatnio nie mam czasu malowac paznokci i tylko je piluje zeby nie wygladaly na niezadbane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam taki okres, ale teraz staram się malować kiedyś trzeba te lakiery wykorzystać :D

      Usuń
  3. Świetne i bardzo pomysłowe :)zapraszam na mojego bloga http://www.viaafashion.blogspot.com/ dopiero zaczynamy i każdy komentarz i każda rada odnośnie blogowania jest dla nas bardzo cenna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !