15 marca 2015

Makijaż # 60 - ulubione fiolety

Witam

Jak pewnie większość wie a jak nie to się dowie, że fiolet to mój ulubiony kolor, dlatego dziś gościł u mnie na powiekach jako wersja dzienna.
Zmalowany nowością, kolejną paletką MUR, tym razem padło na Iconic Pro 2, kolorystycznie bardzo mi się spodobała i chciałam również porównać ją czekoladki która w ostatnim czasie stała się moim ulubieńcem.
Więcej napiszę jak jej trochę poużywam.

Co do makijażu to nic nadzwyczajnego, prosty i szybki, ale pokusiłam się o zrobienie małego tutorialu, chciałam sprawdzić czy z lampą wyjdzie mi to lepiej.





 W nawiasach podałam jakie produkty i odcienie cieni użytych z palety Makeup Revolution Iconic Pro 2

1. Podkreślam brwi (Vipera Mineral 03), na powiekę nakładam bazę pod cienie (korektor Collection Lasting Perfection), obszar pod łukiem brwiowym aż po załamanie matowię beżowym cieniem (Paper)
2. Załamanie i lekko nad nim zaznaczam jasnym brzoskwiniowym cieniem (New-tral)
3. Na zewnętrzy kącik nakładam fioletowy matowy cień (One way) kolor sięga mniej więcej do połowy ruchomej powieki
4. Wewnętrzną połowę powieki maluję jasno złotym perłowym cieniem (Awaken)
5. Dolną powiekę zaznaczam tym samym fioletowym cieniem ok 3/4 od zewnętrznego kącika, a wewnętrzny jasnym szampańskim cieniem (Silk)
6. Na środek dolnej powieki nakładam pigment sypki opalizujący na róż ( Kobo - 505 sea shell)
7. Eyelinerem żelowym (Maybelline - Lasting Drama) rysuję cienką kreskę, na dolna linie wodna nakładam beżową kredkę (Essence - kajal pencil) 
8. Tuszuje rzęsy (Wibo Growing Lashes) i przyklejam sztuczne ( Ardell - Demi wispies)

Reszta produktów jakie użyłam:
Twarz: Pierre Rene - Skin Balance 20,24 ; Pierre Rene - Loose powder ;Collection - Lasting Perfection 01 Fair ; Catrice - Camouflage Cream ; MUR - Ultra bronze ; Kobo - Sahara Sand ; MUR - Ultra Sculpt&Contur kit C01 ; Essence - Miami Roller Girl

Usta: Essence - Longlasting lipstick 06 Barely There!













A Wy lubicie takie mocniejsze dzienne makijaże czy raczej stawiacie na delikatność?

Zapraszam także na mój Instagram

 

8 komentarzy:

  1. Makijaż jest piękny, tez bardzo lubię fiolet zwłaszcza w połączeniu ze złotem.
    Brwi masz idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      tak to połączenie zawsze się sprawdza :)

      Usuń
  2. Jest szał! Kocham fiolety na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne oczy, piękny makijaż.Nic dodać, nic ująć.
    Dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !