1 marca 2015

Makijaż # 59 - Czeko Czeko Czekolada

Witam :)

Miesiąc luty minął nawet nie wiem kiedy, ja wiem że jest najkrótszy no ale bez przesady :) jedyne co dobre to upłyną on pod znakiem zakupów. Nie pamiętam kiedy ostatnio kupowałam jakieś kosmetyki, oczywiście nie licząc tych podstawowych :)

Jedną z nowości jest chyba wszystkim znana czekoladka z MUR, długo się zastanawiałam czy warto ją kupić, bo przyznam że kosmetyki tej firmy, która szturmem opanowała blogsferę, tak średnio mnie kusiły, z jednej strony ceny są bardzo kuszące, a z drugiej czy faktycznie takie świetne jak to wiele osób opisuje?
No ale zdecydowałam się, zwłaszcza że na Walentynki w sklepie cocolita.pl był rabat na kosmetyki MUR, więc za paletkę I Heart Chocolate zapłaciłam 32 zł

Dziś więc mała próbka makijażu wykonanego w całości tą właśnie paletką, muszę przyznać że nie zawiodłam się na tych cieniach i sięgam teraz po nią najczęściej o ile gdzieś oczywiście wychodzę :)


















Użyte kosmetyki:

Twarz: Pierre - Rene Skin Balance (20, 21), Collection - Lastin Perfection (01 Fair), Catrice - Cammouflage Cream (010 Ivory), Pierre Rene - Loose Powder ( 03 Transparent), MUR - Contour Kit (Ultra Fair C01), Sleek - Blush (Life's Peach 922)

Brwi: Vipera - Mineral Liner (03)

Oczy: MUR - I Heart Chocolate, Gosh - Velvet TouchEye Liner (Black ink), Maybelline - Lasting Drama, Pierre Rene - Hi-Tech Mascara, Ardell (318)

Usta: Manhattan - Soft Mat (56k)


A tak przy okazji zaczynam swoją przygodę z instagramem, więc jak coś tp zapraszam :)
https://instagram.com/magdalenaszary/

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. ładny makijażyk. cienie też prezentują się nieźle. :)
    ogólnie przyglądam się tym możliwościom cieni MUR i przyglądam, i tyle zachwytów czytam, ale jakoś na razie nie planuję żadnego zakupu. przeżyję jakoś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      też myślałam że się obejdę ale ja słaby człowiek jestem i musiałam wypróbować :)

      Usuń
  2. kochANA JEST MEEEGA PROGRES !!
    i zdj jakie ładne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję :)
      taki komentarz dodaje skrzydeł lepiej niż red bull :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !