25 stycznia 2015

Makijaż # 57 - słodka śliwka

Witam
 
Ostatnio mam fazę na nieco mocniejsze makijaże, ale ten makijaż spokojnie można zamienić na dzienną lżejszą wersję, wystarczy zrezygnować z czerni i zastąpić ją czymś neutralnym, np brązem a na linię wodną nałożyć cielistą kredkę.

Na ustach mam pomadkę która jest jedną z moich ulubionych tej zimy, Hean City Fashion w odcieniu Sweet Plum, sama w sobie jest ładna ale ja polubiłam jeszcze bardziej połączenie z konturówką z Catrice, dzięki czemu osiągam bardzo delikatny efekt ombre :)


Makijaż nie jest jakiś super, bardziej chodziło mi o to by wypróbować nowy nabytek, pewnie się domyślicie jaki :)



























Użyte kosmetyki:
Twarz: Podkład Pierre Rene - Skin Balance nr 20 i 21, korektor Collection Lastin Perfection nr 01 Fair, kamuflarz Catrice nr 010, puder Essence Fix&Matte, bronzer Kobo 308 sahara Sand, Golden Rose Mineral Terracotta Powder

Brwi: kredka Catrice Eye Brow Stylist 040 Don't Let Me Brown

Oczy: Baza pod cienie Artdeco, kredka NYX 604 milk, cienie Inglot nr 353, 337, 500, 65, 410, Kobo 203, eye liner Maybelline Lasting Drama , tusz Wibo Growing Lashes, rzęsy Ardell Demi Wispis

Usta: Konturówka Catrice Precision Lip Liner 040 Berry&Sally, pomadka Hean City Fashion 155 Sweet Plum








Teraz nie pozostaje mi nic innego jak rozpracować połączenie mojego aparatu i lampy aby wszystko wyglądało jak najlepiej :)


Buziaczki :)

10 komentarzy:

  1. te jasne cienie wyglądają pięknie!! Śliczne są! i super makijaż, lubię Cię w takich z zaznaczonym wewnętrznym kącikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :)
      takie zaznaczenie wydaje mi się że dodaje "drapieżności"

      Usuń
  2. Piękny makijaż, wyglądasz cudnie! :) co to za piękny róż na policzkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      a na policzkach połączenie wypiekanego różu z essence z jakiejś limitki i pudru z Golden Rose

      Usuń
  3. Ahhh kółeczko w oku :) Sama bym chciała lampę, ale nie mam o nich pojęcia, czy są z osobnym zasilaniem do prądu czy jedynie w połączeniu z lustrzanką, google w tej materii nic mi nie podpowiada :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta lampa jest z oddzielnym zasilaniem, podejrzewam że większość blogerek właśnie takie posiada
      sama przed zakupem przewertowałam masę stron, zanim się zdecydowałam na zakup, żeby dowiedzieć się jak najwięcej i fakt o zasilaniu to za dużo nie piszą
      teraz czekam mnie zabawa tym aby aparat i lampa ładnie ze sobą współpracowały :)

      Usuń
    2. Byłabyś tak dobra i podesłałabyś mi link do tej lampy? :*

      Usuń
    3. ja kupowałam na tej aukcji
      http://allegro.pl/lampa-pierscieniowa-200w-do-makijazu-portretu-w-wa-i5019434748.html

      jest trochę droższa ale to jedyna lampa o mocy 40W jaka udało mi się znaleźć, bo oczywiście jak ja już miałam kupić to wszystkie sklepy miały akurat te wyprzedane ;) a nie chciałam już czekać na kolejna dostawę która ma być gdzieś w w połowie marca,

      Usuń
    4. dzięki Ci wspaniała kobieto!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !