15 stycznia 2015

Lampa pierścieniowa - jaką wybrać

Witam Was Kochani

u mnie zastój spowodowany stanem zdrowia, cały czas łapie jakieś choróbska i brak mi siły na cokolwiek,
niestety rok zakończył się dla mnie kiepsko i tak samo kiepsko zaczął, pozostaje mieć tylko nadzieję że będzie tylko lepiej :)


Ale dziś mam do Was pytanie,
skierowane głównie do osób posiadających lampę pierścieniową.



Jako że ciągle mam jakieś zastrzeżenia do jakości wykonywanych zdjęć pomyślałam że może warto zainwestować w jakieś lepsze oświetlenie, postanowiłam że będę spróbuję odkładać pieniądze i jeśli to mi się uda to rozejrzę się za lampą pierścieniową.

Ze mną to jest tak, że jestem nocnym markiem wieczorem i w nocy mam największe chęci do robienia czegokolwiek, także do malowania i dobre oświetlenie to w tym przypadku podstawa, poza tym zdarza mi się malować nie tylko siebie.


Chciałabym żeby posiadaczki lamp pierścieniowych doradziły na co muszę zwrócić szczególną uwagę
a przede wszystkim jaka moc wybrać? 

Liczę że pomożecie mi zdecydować.


Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. chętnie poczytam komentarze, bo jestem ciekawa opinii koleżanek po fachu w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że kilka osób się wypowie i będzie łatwiej wybrać :)

      Usuń
  2. Ja mam lampę o mocy 40W i jestem z niej naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też skłaniam się bardziej w kierunku 40W ale chciałabym poznać różne opinie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !