17 grudnia 2014

Makijaż # 56 - propozycja świąteczna

Witam

Dzisiaj przychodzę do Was z moja propozycją makijażu świątecznego,
Trochę jestem zła bo zdjęcia nie oddają jak ten makijaż wygląda w rzeczywistości, niestety nie wszystkie kolory zostały uchwycone

Kolory jakie użyłam kojarzą mi się ze świętami, czyli bordo z dodatkiem złota, całość jest bardzo prosta do wykonania i szybka, linia wodna w moim przypadku jest czarna, ale również można użyć cielistej kredki,
należny jednak pamiętać że takie kolory na dolnej powiece mogą sprawić że oko będzie wyglądało na zmęczone.


























Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. piękny make-up, a brewki idealne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. kolory jak dla mnie typowo świąteczne, szkoda tylko że na zdjęciu straciły na intensywności

      Usuń
  3. śliczny :) taki świąteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że trafiłam w temat świąteczny :)

      Usuń
  4. uwielbiam takie błyskotki <3 bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię jak coś połyskuje na powiece :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !