5 listopada 2014

Makijaz # 53 - sprawdzam czy umiem jeszcze posługiwać się pędzlami :)

Hej

Witam po bardzo dużej przerwie, sama nie sądziłam że aż tyle to potrwa,
Przyznam że brakowało mi tego mojego małego miejsca, ale z drugiej strony nie miałam na tyle motywacji żeby wrócić.
Mam jednak cichą nadzieję że jednak ktoś mnie jeszcze pamięta i uda mi się przywrócić blog do życia.

Przez ten czas prawie w ogóle się nie malowałam, a jeśli już to tylko podkład i tusz do rzęs, raz tylko mocniej na wesele ale to 2 miesiące temu było !

Stąd taki tytuł :)


Nie obiecuję że posty będą się pojawiać regularnie ale na pewno już bez takiej długiej przerwy :)


 Na pierwszy ogień idzie coś prostego i bezpiecznego w brązach i złocie
Wybaczcie prześwietlone zdjęcia jak widać z aparatem też od dawna nie miałam styczności;)



Buziaki i do następnego :)


2 komentarze:

  1. Witamy ponownie! :* Ja po wakacjach miałam problem, żeby twarz wykonturować, kreskę namalować, cienie połączyć :D Zapomniałam z czym to się je :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak właśnie bywa, ja to już się obawiam czy uda mi się zrobić kreskę bo to zawsze najgorzej mi po przerwach idzie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !