1 czerwca 2014

Makijaż zgłoszeniowy na konkurs Pierre Rene

Witam

Ostatnio nie miałam głowy do blogowania, za dużo spraw się nagromadziło a i ja sama nie byłam w najlepszej formie

Wierze że jednak wrócę do regularnych postów i że nadal będziecie ze mną :)

Dziś makijaż zgłoszeniowy jaki wysłałam na konkurs na ambasadorkę Pierre Rene, jakoś takiej okazji nie mogłam sobie odpuścić :)

Postawiłam na nieco kolorów, troszkę wesołych barw przyda mi się :)
Facechart robiłam pierwszy raz w sumie to mi się spodobało choć nie miałam odpowiedniego papieru, więc było trochę trudności,











Użyte kosmetyki:

Twarz
Podkład Pierre Rene Skin Balance
Puder Pierre Rene Loose Powder
Korektor Collection 2000, Catrice
Róż Sleek
Bronzer W7 Honolulu

Oczy
Baza kredka NYX
Cienie Pierre Rene, Miyo, Inglot
Eyeliner Pierre Rene
Kredka Essence
Tusz Pierre Rene
Sztuczne rzęsy Born Pretty Store

Brwi
Virtual mineralny liner do brwi

Usta

Pomadka Rimmel




:*

12 komentarzy:

  1. świetne połączenie kolorów, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki mi tez podpasowało to zestawienie :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny :D Też biorę udział, pojutrze pokaże post z pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż prześliczny! życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry facechart ;) serio. ja zainwestowałam w papier do akwareli, ale jeszcze chcę wypróbować papier do pasteli suchych.
    makijaż śliczny, bardzo słoneczny. powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. papier do suchych pasteli chyba nawet gdzieś jeszcze mam, tyle że czarny :) ogólnie za bardzo nie miałam gdzie kupic takiego papieru, ale jak będę miała okazję to chyba kupię bo dość mi się spodobało takie malowanie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !