29 czerwca 2014

Kolorowanie - niebiesko mi

Witam


Jakiś czas temu trafiłam na ciekawą akcję na blogu Picola World Kolorowanie - letnia akcja. Bardzo ciekawe wyzwanie, a zważywszy, że mój blog ostatnio cierpi brak aktywności postanowiłam wziąć udział.
O samej akcji możecie poczytać >TUTAJ<

Makijaże rzadko goszczą nie tylko na blogu ale przede wszystkim na mojej twarzy, niestety :(
Oby akcja pomogła mi wrócić na odpowiednie tory :)

Dziś kończy się pierwszy tydzień zabawy, w którym królował kolor niebieski,
Oj nie jest to mój kolor, zdecydowanie wolę ciepłe barwy nie tylko w makijażu ale także w moim otoczeniu, ale niebieski na tyle odcieni że i ja znajduję jakieś, które jako tako mi pasują,
Dlatego dziś w roli głównej turkus w połączeniu z fioletem

Kreska wyszła tragiczna, ale eyeliner już dogorywał i te niedociągnięcia zauważyłam dopiero na zdjęciach








18 komentarzy:

  1. Wow! Podoba mi się to połączenie kolorów :)
    Odcień szminki idealny ale ja jestem mało odważna i i nosiłabym go tylko do wytuszowanych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na co dzień też raczej nosze taki odcień do wytuszowanych rzęs i kreski :)

      Usuń
  2. Jakie piękne kolory! połączenie jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny makijaż, spojrzenie wygląda bardzo zmysłowo a kreska moim zdaniem na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kreska to jedna z gorszych jakie mi ostatnio wyszła :( ale dziękuję;)

      Usuń
  4. Makijaż jest niesamowity! ;O

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jakie kolory cudne! :-) Brawo! :) U mnie tez makijaż jest tak naprawdę rzadkością - maluję się tylko do zdjęć/filmów i na wyjścia, a tak to jestem saute. :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      dawniej częściej się malowałam, a teraz zdarza mi się wyjść z domu bez makijażu, nawet bez tuszu na rzęsach co u mnie nie do pomyślenia było :) ale nawet jak jest jakieś wyjście to bardziej stawiam na usta niż na oczy, bo szybciej :)

      Usuń
  6. Wooooooow cudowne zestawienie kolorów :) Czekam z utęsknieniem na kolejne kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !