1 kwietnia 2014

Przesyłka ze sklepu Born Pretty Store

Witam


Troszkę mnie tu nie było, ale sprawy z komputerem przeciągnęły się,

Mam nadzieję że już teraz nic nie stanie mi na przeszkodzie i posty będą się ukazywały częściej :)
I że ktoś z mich kochanych czytelników i pozostał :)

Dziś post który powinien pojawić się przed weekendem, czyli jak w tytule przesyłka ze sklepu Born Pretty Store, asortyment ogromny, można tam znaleźć produkty do makijażu, do zdobienia paznokci, biżuterię i wiele innych rzeczy,

Po wymianie paru maili zostały przysłane mi dwie rzeczy, oczywiście ja musiałam zdecydować się na jakiś model sztucznych rzęs, wybór jest tam ogromny, a ja zdecydowałam się na różnorodność i wybrałam model
6618 >KLIK<, zestaw zawiera 6 par rzęs górnych i 4 dolnych,

Druga rzeczą jest eyeliner >KLIK<, przyznam że ciekami mnie jak się będzie spisywał, na razie jeszcze nie miałam okazji go użyć :) tylko sprawdzałam intensywność koloru na dłoni i przyznam że ciężko było mi go później usunąć :)



A dla Was mam kod rabatowy na zakupy w sklepie, myślę że warto przejrzeć ofertę, bo asortyment jest ogromny a ceny zachęcające,

http://www.bornprettystore.com/brush-c-270_357_19.html


14 komentarzy:

  1. Ja też czekam na paczkę <3 nie moge się doczekać!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uu szybciutko testuj i daj znać jak ten liner :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wybrałam rzęsiska, ale inne ;) Wczoraj doszły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybór mają tam ogromny,
      ja chciałam coś różnorodnego zobaczymy jak się spiszą :)

      Usuń
  4. Ja również czekam na przesyłkę od Born Pretty Store i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że dojdzie równie szybko jak do mnie :)

      Usuń
  5. ojtam liner. rzęsiska pokazuj! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaże pokaże
      dziś pierwszy model :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. przyznam że prezentują się ładnie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !