13 kwietnia 2014

Makijaż # 52 - neony

Witam

Jak tam przebiegła Wam niedziela?
Mi bardzo leniwie :)

Miałam ochotę na malowanie tylko nie wiedziałam jaki makijaż wykonać, postawiłam na neony, paletka Acid poszła w ruch, choć w głowie miałam pastelowy makijaż :D no ale ze mną tak zawsze :) może następnym razem :)

Rzęsy są kolejnym modelem z kompletu który otrzymałam od sklepu Born Pretty Store, coraz bardziej się do nich przekonuje, ale o tym kiedy indziej :)








Użyte kosmetyki
Twarz: podkład Skin Balance 20 i 21, korektor w płynie Miss Sporty 001, puder Essence, róż Sleek 922, bronzer W7 honolulu, rozświetlacz Collection 2000,

Brwi: Vipera liner żelowy

Oczy: Kredka NYX 604, paletka Sleek Acid, eyeliner płynny Pierre Rene czarna kredka Make-up Trendy, klej Duo, Rzęsy sztuczne ze sklepu Born Pretty Store

Usta: błyszczyk Bell French Chic



Jeśli się podoba to prosiłabym o serduszka :)

Pozdrawiam :*

20 komentarzy:

  1. bardzofajnie,ljeszcze pasuje do kolczykównehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze miałam dodać coś na szyję neonowego ale stwierdziłam że to juz by była przesada :D:D

      Usuń
  2. super, uwielbiam kolorowe makijaże! I świetnie dobrane kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie ! Tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu wiosna to coś kolorowego musiało się pojawić :)

      Usuń
  4. Łał, pięknie, uwielbiam oglądać takie kolorowe makijaże :) Sama chyba bym nie miała nerwów spróbować wykonać taki makijaż, bo kolorowe cienie jakie posiadam w swoich zbiorach mają bardzo słabą pigmentację. Jeśli miałabyś ochotę, zapraszam Cię Kochana na rozdanie na moim blogu http://marharitta.blogspot.com/2014/04/rozdanie-wiosenne.html Bardzo mi będzie miło jeśli weźmiesz udział ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można spróbować pokombinować z kolorami :)
      dzięki za zaproszenie :)

      Usuń
  5. Rewelacyjny, kocham wszelkie neony! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a Ty też jesteś pingerowiczką? :) bo takie piękne oko, a nie kojarzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoją przygodę z blogami zaczęłam właśnie od pingera :)
      ale tamto konto już dawno usunięte, teraz też się tam zalogowałam ale głównie ze względu na to żeby obserwować parę blogów :)

      Usuń
  7. Dałabym do tego jakieś mocne usta i byłoby miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz nawet jakoś nie pomyślałam o mocniejszych ustach :)
      może następnym razem spróbuje :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !