3 kwietnia 2014

Makijaż # 51- w stylu glamour?

Witam


Dzisiejszy makijaż miał być w stylu Glamour, mam nadzieję że wpisuje się w ten styl :)



Wykorzystałam ostatnio pokazywane nowości, rzęsty i eyeliner,
Ale także coś czego nie pokazywałam a mianowicie cienie Hean, kuszona ze wszystkich stron postanowiłam wypróbować i tak w moje łapki trafiły 3 cienie, przyznam że już wiem skąd te wszystkie ochy i achy :D
W ruch poszła też paletka sleek storm, po którą ostatnio lubię sięgać

Żeby nie było nudno na dolną powiekę nałożyłam kolor, który docelowo miał być bordem, ale okazał się mocną śliwką:)
Tak więc poszukiwanie bordowego cienią nadal trwają
Może ktoś coś poleci?











Użyte kosmetyki:

Twarz: podkład Pierre Rene Skin Balance nr 20 i 21, korektor Collection 2000 nr 1, puder sypki Essence fix&matte, bronzer W7 honolulu, róż Essence miami roller girl, rozświetlacz Collection 2000

Brwi: Vipera żelowy liner

Oczy: baza pod cienie Kiko, cienie paleta Sleek Storm, cienie Hean 808 i 838, cienie Miyo 01 i 08, Cień Inglot 353, eyeliner Z.W. Jay, tusz Oriflame Wonder Lash,sztuczne rzesy zesklepu Born Pretty Store

Usta: błyszczyk Essence xxxl nudes 03


Ciekawa jestem Waszych opinii, podoba Wam się?

Jeśli tak to prosiłabym o klikanie w serduszko :)

10 komentarzy:

  1. serducho kliknięte <3 makijaż uroczy i pięknie w nim wyglądasz!
    to te rzęsiska? ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      tak to jedna z tych par :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, lubię takie połączenia!!:))
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do oceny mojego nowego makijażu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !