9 kwietnia 2014

Egzotyczne wyzwanie - Żaba

Witam


Znów wzięła mnie choroba, na szczęście na razie nie jest tragicznie dlatego mimo wszystko chwyciłam za pędzle, choć zdaję sobie sprawę z tego że nie wyglądam dziś najlepiej ;)
Ostatnio odpuściłam z różnych względów wyzwanie, mam nadzieję że organizatorka mi to wybaczy :*
Postaram się nadrobić jak tylko będę mogła :)

Więcej informacji na temat wyzwania możecie znaleźć >TUTAJ<

Dziś zatem bez zbędnych słów żabka




Mało zdjęć bo nie najlepiej na nich wychodzę dziś,







Pozdrawiam :*

21 komentarzy:

  1. piękny ten makijaż!! Bardzo mi się podoba :)
    zdrowiej! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. co za egzotyczny makijaż! lubię takie szaleństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. żabka bardzo dobrze została ukazana ;D to dopiero szaleństwo kolorow ;D chociaz nie wiem czy bym wyszła w takim makijazu na miasto ;d chociaz nie jest jakos tak bardzo wyzywający albo dziwny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      ja to pewnie nie miałabym oporów i w takim makijażu bym spokojnie wyszła, ale też zależy gdzie :)

      Usuń
    2. w sumie to czasami w dziwniejszych makijażach wychodzilam takze.. xD

      Usuń
  5. no to się pochorowałyśmy :) zdrowia! ja już się czuję ok.
    oczko jak najbardziej żabie. fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to ciągle jakieś infekcje łapie, na szczęście tym razem obyło się bez gorączki więc też szybko doszłam do siebie :)
      dzięki :*

      Usuń
  6. świetnie odwzorowałaś tę przesłodką żabkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja musiałam pozostawić projekt :( z braku czasu niestety :( świetna żabka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też musiałam odpuścić na jakiś czas :)

      Usuń
  8. Lubię to połączenie zieleni z zółcią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny!!! Uwielbiam takie mejkapy :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !