2 marca 2014

Makijaż # 50 - kameleon

Witam Kochani

Jutro czeka mnie wczesna pobudka a ja oczywiście zamiast iść do łóżka to wymyślam sobie różne zajęcia,
ale za to pojawi się notka na blogu, na którym ostatnio pustki :)


Ostatnio przypadkiem udało mi się być w Naturze i korzystając z tej okazji kupiłam parę drobiazgów, między innymi cień dość popularny cień z Catrice 410 C'mon Chameleon!
Od dawna na niego polowałam ale zawsze jak byłam w naturze to nie było go na stanie, baa raz nawet ekspedientka nie wiedziała że w ogóle taki cień istnieje, choć tester był :)
Tym razem nie dość że był na stanie to na dodatek był w promocji za 6,99 zł :)

Troszkę ciężko się z nim pracuje bo przy rozcieraniu lubi znikać z powieki, ale jestem mu w stanie to wybaczyć bo bardzo podoba mi się kolor

W związku z tym dziś bardzo prosty makijaż z kameleonem :)
Oczywiście z moimi zdolnościami fotograficznymi uwiecznienie tego koloru na zdjęciach było ciężkie













Buziaczki i do następnego :*

12 komentarzy:

  1. fajny makijaż i Tobie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten kameleon, chyba muszę podskoczyć do Natury po niego :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam takie cienie, bo jednym można w sumie stworzyć cały makijaż oka :)

      Usuń
  3. piękny! A kolor wew. kącika..? BOSKI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      w wewnętrznym kąciku to inglot :)

      Usuń
  4. fajnie Ci w takim makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, niesamowita ta limonka w wewnętrznym kąciku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      jeden z moich ulubionych odcieni jeśli chodzi o zieleń :)

      Usuń
  6. bardzo fajny efekt :) podziwiam bo ja to jestem beztalencie w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      jak to mówią praktyka czyni mistrza więc warto ćwiczyć :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !