7 marca 2014

Egzotyczne wyzwanie - Pająk

Witam

Ostatnio postanowiłam dołączyć się do projektu u Nail Makeover, mam nadzieję że zmobilizuje mnie to troszkę do pracy, poza tym kolejne tygodnie są dość ciekawe no może poza pierwszym bo pająki to ja raczej nie darzę sympatią :)

Więcej o projekcie "Egzotyczne makijażowo-paznokciowe wyzwanie" możecie przeczytać >TUTAJ<

Mimo że na samą myśl o pająkach ciarki mnie przechodzą, to pasowało coś zmalować, przyznam że efekt nawet mi się spodobał :) miało być coś bardziej artystycznego, ale jakoś nie wychodziło mi więc zainspirowałam się po prostu kolorami pewnego ptasznika :)







A oto moja "piękna" inspiracja
>Źródło<






Ale później poszedł w ruch eyeliner i powstała pajęczynka :)



I zabawy z filtrami :)





A Wy lubicie pajączki?

15 komentarzy:

  1. Super... i bardzo do Ciebie pasuje ten makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie połączyłaś kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio lubię takie nietypowe połączenia :)

      Usuń
  3. Bez pajęczyny bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pajęczyna była tylko do zabawy :)
      ogólnie skupiłam się raczej na kolorystyce :)

      Usuń
  4. zdecydowanie lepiej kolory wyglądają na oku niż na pająku brr;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet nie wiedziałam że ptaszniki mogą być tak kolorowe i można się nimi w ten sposób zainspirować :)

      Usuń
  5. Też nie znoszę pająków, ale ten ma piękne kolorki :) super makijaż Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od razu mi się "spodobał" jak szukałam inspiracji :)

      Usuń
  6. Świetny makijaż,piękne kolory cieni do powiek - jak kameleon :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !