14 stycznia 2014

MIYO Eyeliner BlackManiac - Recenzja

Witam


Dziś chciałam Wam przedstawić moją opinię na temat produktu który stosunkowo niedawno został wprowadzony na rynek i myślę że warto o nim kilka słów napisać.

Mowa tutaj o kredce BlackManiac od Miyo, która może być również używana jako eyeliner oraz cień.

O tym że tak kredka ma być moja wiedziałam w sumie odkąd o niej przeczytałam na którymś z blogów, głęboka czerń do tego miękkość i wielofunkcyjność za niewielkie pieniądze? No czego chcieć więcej?




Na początek kilka danych ze strony

Opis producenta:
Czy make up to Twoja mania? Sprawdź kredkę 2 w 1 Black Maniac - Twoje narzędzie do przyczerniania!


Gramatura:
 Poj. 3,6 gr


Cena:
Na stronie producenta 7,69 zł >KLIK<
Ja kupiłam stacjonarnie w drogerii  za 8,99 zł


Moja opinia:

     Może zacznę od tego że jest to pierwsza czarna kredka w moim posiadaniu która daje taką głębię koloru, myślę że jest to też zasługa konsystencji. Miękkość sprawia że operowanie tą kredką na powiece jest przyjemne i nie trzeba zbyt wiele wysiłku aby uzyskać odpowiednie nasycenie. 
Mimo swojej grubości dość łatwo uzyskać różne efekt od w miarę cienkiej kreski po szybkie wymalowanie całej powieki :)




     Można jej używać na wiele sposobów ja oprócz tego że używam jej do przyciemniania oka to bardzo polubiłam ją jako baza dla ciemniejszych makijaży.

     Przykładem może być ostatni makijaż, gdzie właśnie kredka nałożona jest na całą ruchomą powiekę i roztarta, na tak przygotowaną powiekę nakładam cienie
http://magicgrey.blogspot.com/2014/01/makijaz-44-zapomniany-fiolet.html#more 


     Mimo swojej miękkości, kredka jest bardzo trwała, odpowiednio zaaplikowana i utrwalona może utrzymywać się wiele godzin. Chyba że ktoś ma np. bardzo tłustą powiekę wtedy ta trwałość może być mniejsza
 

     Minusem może być ostrzenie kredki, miękka konsystencja sprawia że "rysik" zamiast się naostrzyć to zgniata się w temperówce, ja na chwilę przed temperowaniem wkładam kredkę do lodówki wtedy jest nieco łatwiej :) 

     Dodatkowo osoby z opadającą powieką mogą mieć problem z używaniem jej jako eyelinera, przy takiej budowie oka szybko odbija się na powiece co jak wiadomo nie wygląda estetycznie


Podsumowując kredka jest godna uwagi, głęboka czerń, miękkość i niska cena sprawiają że zostanie ze mną na dłużej.

A Wy macie? Jeśli tak to jestem ciekawa Waszych opinii :)

16 komentarzy:

  1. Fajna jest i naprawdę mega czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj...nie lubie za miękkich kredek, jak juz czytam, że w temperówce się rozwala to omijam takie produkty...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś za coś, dla mnie ta miękkość jest dużym atutem bo przez to naprawdę miło się ją maluje i nie trzeba mocno przyciskać, a z temperowaniem zawsze jakoś można sobie poradzić :)

      Usuń
  3. Wygląda ciekawie ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  4. musze ją wypróbować bo wygląda na fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super się prezentuje! Muszę wypróbować i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za taką cenę myślę że warto się skusić :)

      Usuń
  6. włąsnie coraz wiecej o niej słysze i myslalam czy sie nei skusic

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam, ale naprawdę dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio często jej używam prawie do każdego dziennego makijażu :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !