6 stycznia 2014

Makijaż spożywczy - konkurs u Malwiny Siwiec :)

Witam


No i niestety choroba wzięła mnie dość konkretnie i tak trzyma do tej pory,
Na szczęście dziś już jest lepiej przynajmniej gorączka już spadła :)

Dziś tuż przed przed końcem czasu (mam nadzieję że konkurs był włącznie z 6) :) zmalowałam makijaż spożywczy, nie wiem jak to się stało ale na prawdę myślałam że czasu jest więcej,
Jakieś było moje zdziwienie jak zobaczyłam że konkurs  jest do 6 stycznia, więc niestety na szybko przeglądając to co mam w kuchni zebrałam kilka produktów i usiadłam do malowania

Efekt jest taki sobie, mogę to zwalić na pośpiech i na chorobę, ale sama jestem sobie winna, nie mniej jednak temat był na tyle ciekawy że musiałam skorzystać z okazji :)

Nie ukrywam nagrody też prezentują się wyśmienicie :)







Do wykonania makijażu użyłam następujących produktów spozywczych

Kakao - policzki, brwi,przyciemnianie zewnętrznego kącika, eyeliner(zmieszane z płynna bazą kobo)
Kurkuma -środek powieki
Mąka ziemniaczana - twarz (puder)
Sproszkowana papryka - usta

Anyż - ozdoba na policzku :)
















:)


4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz !