17 stycznia 2014

Makijaż # 46 - Czerń i biel

Witam

Ale ostatnio sypię postami, jak szalona wręcz :) Mam nadzieję że nie macie mnie dość :)


Pod koniec roku firma Pierre Rene ogłosiła konkurs na Ambasadorkę marki, jest to już III edycja, postanowiłam i ja spróbować się zgłosić, w sumie przeciez nic mi to nie szkodzi :)

Tematem przewodnim była czerń i biel, patrząc na te wszystkie piękne makijaże to mój to gdzieś daleko z tyłu :)

Ale przecież ja się jeszcze uczę, a nabór na ambasadorkę traktuję jako dobrą zabawę, może jeszcze będą kolejne edycje, a wtedy będę miała większe szanse :)

Mimo wszystko jestem w miarę zadowolona z efektu :)

Postawiłam na bardziej użytkowy makijaż :)
We wewnętrznym kąciku jest biały brokat, którego niestety uwiecznienie na zdjęciach graniczyło z cudem a na żywo tak fajnie się prezentował 









Potem dla zabawy domalowałam zawijańce , pierwszy raz coś takiego malowałam więc jeszcze nie wprawiona jestem :)


Co sądzicie o mojej propozycji ?

18 komentarzy:

  1. cudowny ! zycze powodzenia! masz szanse i nei gadaj głupot! a wogole powinnas sie tak czesac:)

    ps. trzeba zdj dodawac jako posta ? bo chyba nie doczytałam tego warunku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ostatnio lubię takie uczesanie :)
      może jakieś szanse są ale naprawdę niewielkie, widząc jakie osoby się pozgłaszały :)

      nigdzie w regulaminie nie doczytałam żeby to był warunek konieczny do zgłoszenia, więc raczej to tylko jak ktoś chce :)

      Usuń
  2. bardzo fajnie wyszło i czerwone usta wyglądają fantastycznie jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miały być czarne ale nie za fajnie się czułam w takim wydaniu :)

      Usuń
  3. Ładne te zawijasy :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny!! bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie Ci to wyszło:) Zawijańce są piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki,
      mam nadzieję że takie wzorki jeszcze kiedyś będę wykorzystywać w makijażu :)

      Usuń
  6. Zadziorny ten twój makijaż i jak najbardziej użytkowy:) Zawijaski jak na pierwszy raz wyszły ci naprawdę ładne, dodały uroku całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      większość z tego co widziałam robiła makijaże artystyczne, wiadomo takie są bardziej atrakcyjne dla oglądających :)

      Usuń
  7. czerń i biel - najlepsze niezawodne połączenie w makijażu, ubiorze, dekoracjach. ZAWSZE!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !