16 stycznia 2014

Makijaż # 45 - niebieski z akcentem

Witajcie Kochani :)


Wczoraj natrafiłam na pewien makijaż Katosu, który tak mi się spodobał że musiałam sprawdzić na sobie jak wygląda.
Połączenie niebieskiego kobaltowego cienia ze złotem jest dość odważne i nie każdemu się może spodobać ale mi bardzo przypadło do gustu :)

Na żywo prezentuje się nieco lepiej :)







Inspiracja:
>źródło<




Dopiero jak zgrałam zdjęcia to zobaczyłam że mi się włos przyplątał koło oka  :P




Wersja z mocniejszymi ustami :) Ot tak bo chciałam spróbować a jak już zrobiłam zdjęcie to wrzucam :)



Klik w serduszko jeśli podoba się Wam moje wykonanie :*


Zostawiam Was z tym moim malowidłem a ja zmykam myć pędzle :)

A tak przy okazji skoro wszystkie będą czyściutkie to może macie ochotę na wpis pędzelkowy?

Buziaczki :*

16 komentarzy:

  1. Cudowny ! *.* bardzo ładnie Ci wszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. to jeden z niewielu odcieni niebieskiego, w którym w miarę się czuję dobrze :)

      Usuń
  3. kliknęłam. świetnie odwzorowałaś :) tylko te ciemne usta mi nie grają tak do końca. ale fajnie, że spróbowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      co do ust to tylko tak na wypróbowanie oko jednak w tym makijażu gra pierwsze skrzypce i usta powinny być delikatniejsze ale mimo wszystko chciałam sprawdzić :)

      Usuń
  4. Chyba zgapię :) Świetne połączenie kolorów i bardzo przyciąga oczy :) Podoba mi się, nawet z wersją gdzie masz mocno podkreślone usta. Na wieczór i do małej czarnej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie uwiódł całkowicie zwłaszcza to połączenie kolorystyczne :)
      no usta jak ktoś nie boi się połączenia z mocnym okiem to jak najbardziej można :)
      choć przy tych kolorkach na oku trzeba dobrze odcień dobrać :)

      Usuń
  5. świetnie wygląda ten błękit :) uwielbiam takie metaliczne wykończenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego koloru pasuje takie metaliczne wykończenie :)

      Usuń
  6. mega makijaż!
    uwielbiam niebieskie metaliczne cienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo że za niebieskim nie przepadam to ten jakoś szczególnie polubiłam :) pasuje mu takie wykończenie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !