11 stycznia 2014

Makijaż # 44 - zapomniany fiolet

Witam

Ostatnio w makijażu dawno nie używałam fioletu choć tak bardzo go lubię, dlatego dziś makijaż właśnie z użyciem tego kolorku, na dolna powiekę znów powędrowało złoto, no ja nie wiem ale to jest silniejsze ode mnie :D

Przy okazji ostatnio kombinuję z wyglądem bloga, jeszcze nie skończyłam ale już jestem blisko tego jak to ma wszystko wyglądać :) Gdyby coś było nie tak to dajcie znać, np nieczytelne lub coś nie działało

Makijaż bardzo prosty i szybki w wykonaniu, pasujący na karnawał :)
W większości wykonałam go cieniami Pierre Rene które uwielbiam i cieszę się że je w ogóle zakupiłam :)
Na stronie sklepu internetowego jeszcze są dostępne w starszej wersji po 2,99 zł, naprawdę warto kupić >KLIK<
Sama chyba się jeszcze skusze na kilka :)










Dzięki radom Domi kombinuję także z doświetlaniem zdjęć całej twarzy i wydaje mi się że tak jak teraz jest już całkiem ok, a co najważniejsze nie muszę robić 50 zdjęć żeby jakieś wybrać a i to czasem było ciężkie do wykonania i kolory także są bardziej rzeczywiste
Jeszcze muszę wprowadzić w życie jeden patent ale do tego potrzebna jest mi pomoc brata, mam nadzieję ze podoła i pomoże

Więcej na temat jak Domi doświetla swoje zdjęcia możecie przeczytać >TUTAJ<












Buziaczki :*

9 komentarzy:

  1. Zmiany in plus, ale zmień czcionkę bo bardzo źle się czyta tekst przy obecnej, jest mało czytelna i niezbyt dobrze całość wygląda. W tej materii lepiej postawić na minimalizm i popularne rozwiązania, bez kombinacji ;) Podobnie jak z jej kolorem, czerń :) bo masz białe tło i przy szarości bardzo szybko męczą się oczy. Dopasuj także wielkość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie już poprawiłam, tak myślałam że tamta czcionka się nie sprawdzi :)

      Usuń
    2. Jest dużo lepiej :)
      Czcionka może i nie jest zła, ale jeżeli chodzi o czytanie oraz obsługę polskich znaków lepiej nie kombinować w tekście. Sama przerabiałam ten problem i teraz patrzę na to z użytkowej perspektywy.

      Usuń
  2. bardzo fajny makijaż, uwielbiam takie szminki

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest cudowny , strasznie podobają mi się Twoje brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      ja już prawie jestem z brwi zadowolona, jeszcze tylko smaruje je mazidłami żeby się koniec zagęścił bardziej, ale ciesze się że się podobają komuś :*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !