17 grudnia 2013

Makjiaż # 40 - świątecznie ale z pazurem

Hejka


Mam nadzieję że to co się dzieje z obserwatorami to jednak przejściowe, bo jednak było to najprostsze rozwiązanie :(
gdyby jednak coś to możecie śledzić mnie przez bloglovin
>KLIK<



Dziś przygotowałam postanowiłam wykonać po raz drugi makijaż świąteczny, pierwsza wersja nie wyszła mi kompletnie, ostatnio mam wrażenie że makijaże zamiast coraz lepsze to są coraz gorsze
Nie mogę dojść do ładu z brwiami, muszę znaleźć na nie jakiś sposób, może coś polecicie?

Mam nadzieję że to tylko chwilowy kryzys i w najbliższym czasie będzie lepiej ;)


Na żywo makijaz lepiej się prezentował ze względu na błyszczące drobinki które tworzyły świąteczny klimat ;)















Buziaczki i do następnego ;)

12 komentarzy:

  1. makijaż super!
    Brwi wyglądają w porzątku :) A jeśli nie chcą się układać to polecam (możliwe, że znany Ci trick) popskikać czystą szczoteczkę po tuszu do rzęs lakierem do włosów i przeczesać brwi. Gdy moje mają kapryśne dni tak właśnie robię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem stosuję ten trick, tylko nie mogę sobie poradzić z ich wypełnianiem, bo szukam pędzelka który będzie idealny, nie za miękki nie za twardy i odpowiedniej grubości :) ale mam już swoje typy :)

      Usuń
  2. ślczny jest ten cień na dolnej powiece. !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden z moich ulubieńców złoto zielony :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny i wbrew pozorom seksowny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie ma w sobie coś takiego :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !