30 grudnia 2013

Makijaż # 43 - kolejny na sylwestra

Witajcie Kochani


Sylwester tuż tuż
kreacje gotowe?

Mnie niestety bierze choróbsko, mam tylko nadzieję że mnie całkiem nie rozłoży bo jutro maluję kilka dziewczyn i wolałabym być na chodzie :)

Od świąt miałam ochotę zmalować jeszcze coś na ten wyjątkowy wieczór, ale wizja w głowie znów daleka jest od tego co wyszło, miało być coś bardziej kolorowego, wyszło dość mrocznie, w ostatniej chwili sięgnęłam po czarny brokat :)
W takim wydaniu chyba czuję się najlepiej, może karnawał przyniesie więcej barw


Ja zmykam pozażywać garść leków żeby jako tako się trzymać a Was zostawiam ze zdjęciami

Będę wdzięczna za każdą opinię :)









Buziaczki

i wszystkiego najlepszego w tym nadchodzącym roku oby był lepszy od mijającego :)

8 komentarzy:

  1. Ostra wersja! Ja siebie nie widzę w takich kolorkach, ale Tobie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też dawniej takiego makijazu bym na sobie nie zrobiła, ale teraz dobrze się czuje w takich ciemnych kolorach :)

      Usuń
  2. Ładny :)Ciekawe połączenie kolorków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. odważnie, ale podoba mi się! dodatkowo super fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu czas na takie odważne stylizacje :)

      Usuń
  4. extra, lubię czerń na powiekach, a teraz idealna okazja :-) fajnie to ożywiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo kiedy jak nie na sylwestra i karnawał szaleć :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !