22 grudnia 2013

Makijaż # 41 - Sylwestrowo

Witam


Jak mija Wam niedziela?
Ja próbuje zebrać się żeby ubrać choinkę ale jakoś nie mam na to ochoty, jakoś święta nie nastrajają mnie pozytywnie, wolałabym żeby było już po wszystkim


Wczoraj próbowałam zmalować coś sylwestrowego, bez zbytnich szaleństw, czerń złoto i czerwień :)
Czyli tak jak lubię :)


Ostatnio byłam na zakupach z koleżankami i odkryłam że w nowo otwartej drogerii Laboo stoi pełna szafa Pierre Rene, Miyo i Pease, co bardzo mnie cieszy ale mój portfel już niekoniecznie :)

Już wymacałam sobie wiosenną mgłę pudrową z Pease, którą wypatrzyłam w Waszych Box-ach i już wiem ze na pewno będzie moja, takiego rozświetlacza szukałam od dawna,
Kilka cieni z Miyo też musi być moja :)
Ale to dopiero po nowym roku :)


Wróćmy jednak do meritum, czyli moja wersja makijażu sylwestrowego :)














Liczę na szczere opinie :)

20 komentarzy:

  1. Piękny!! :) ostatnio uwielbiam złoto!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się polaczenie złota i czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny , lubei złoto w makijazu :) no i te usta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pomyśleć że kiedyś bałam się takiej czerwieni na ustach :)

      Usuń
  4. makijaż jest po prostu piękny! Mi niedziele minęła na calutkim dniu pichcenia . .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie, takie w sam raz na Sylwestra ;) Szykowne w każdym calu i w dobrym guście. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wersja dla wielu będzie odpowiednia nie tylko na sylwestra :)

      Usuń
  6. Świetnie wyszło:) A teraz na imprezę...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !