4 grudnia 2013

Makijaż # 39 - tutorial - jeszcze się mnie jesień trzyma :)

Witam


Jestem niedobra, miałam się poprawić a tu co nadal cisza :(
Więc tym razem już nie nie obiecuję będzie co ma być :)


Dzisiaj wykonałam swój pierwszy tutorial, myślałam o tym od dłuższego czasu, nie wiem czy komuś w ogóle to się przyda,
Chciałam wykonać całkowicie inny makijaż dzienny, korygujący dla opadającej powieki no ale ze mną tak zawsze w trakcie sięgnęłam po kolory i raczej nie dla każdego będzie to dzienniaczek,
Nie mniej jednak obiecałam że będzie korygujący i takowy prędzej czy później się pojawi :)


Mam nadzieję że będziecie łaskawi co do moich wypocin i jeśli macie jakieś uwagi, to chętnie ich wysłucham, zaznaczam że do tej pory skupiłam się na makijażu jako na całości a nie na poszczególnych jego etapach dlatego było to dla mnie takie wyzwanie

W większości użyłam cieni Pierre Rene, w które ostatnio stały się moimi ulubieńcami i wiem że kolekcja powiększy się jak tylko będę miała możliwość :)


Całość prezentuje się następująco:





1. Całość powieki pokryłam korektorem, który posłużył mi jako baza pod cienie, brwi podkreśliłam matowym brązowym cieniem



2. Jasnym, brązowym, matowym cieniem zaznaczam miejsce gdzie powinno znajdować się załamanie powieki, robię to przy otwartym oku, patrząc na wprost, ułatwia mi to nadanie odpowiedniego kształtu całego makijażu


3. W wewnętrzny kącik zaznaczam złotym cieniem



4. Na ruchomą powiekę nakładam złoto różowy cień,


 5. Zewnętrzny kącik zaznaczam brązowym cieniem (na zdjęciu wpada bardziej w bordo)


6. Tym samym cieniem rozcieram górną granicę,pod łuk brwiowy nakładam jasny cielisty cień


7. Dolną powiekę zaznaczam tymi samymi cieniami


8. Czarnym eyelinerem rysuję cienką kreskę, linię wodną podkreślam cielistą kredką


9. Podkręcam i tuszuję rzęsy






Jakoś dobrnęłam do końca, mam nadzieję że Wy także i dacie znać jak wyszło :)

10 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, fajnie, że zrobiłas tutorial :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny! szkoda że tak rzadko dodajesz posty ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny make-up, uwielbiam takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż:-) ach żeby ta jesień była dalej taka kolorowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory! :) muszę wypróbować cieni Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie ciepłe makijaże :) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie! szkoda, że jesień już pomału odchodzi..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny makijaż, ale ja do korekcyjnego makijażu dodałabym jeszcze połówki rzęs lub kępki, żeby bardziej oko otworzyć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !