24 listopada 2013

Makijaż # 38 - Nowe nabytki z Pierre Rene :)

Hejka


Choroba dość konkretnie pokrzyżowała mi wiele planów związanych nie tylko z blogiem ale i życiem prywatnym :( nienawidzę tego że jak coś sobie zaplanuje to zawsze dzieje się coś co nie daje mi zrealizować tych planów
ale mówi się trudno może jeszcze kilka rzeczy uda mi się zrobić :)


Dziś chciałam Wam pokazać co ostatnio trafiło w moje łapki :)
I nie są to łupy z rossmanna :)

Jakiś czas temu dotarła do mnie wiadomość że w sklepie internetowym Pierre Rene jest darmowa wysyłka, co mnie niezmiernie ucieszyło bo już od dawna chciałam zrobić zamówienie, widać opłacało się czekać :)

Zamówienie nie była jakieś okazałe, zdecydowałam się kupić 6 cieni za zawrotną cenę 2,99 zł i jeden cień miyo który od dawna już za mną chodził :)

Jestem bardzo miło zaskoczona obsługą sklepu, mimo małego zamówienia dołączony został gratisowo balsam do ust, niby drobiazg ale zawsze to miły gest :) dodatkowo bardzo szybka realizacja zamówienia, na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług tego sklepu :)

O samych cieniach jeszcze niewiele mogę powiedzieć bo nie miałam za bardzo kiedy ich używać ale swotche i pierwsze próby wykonania makijażu są obiecujące

Tak prezentują się kolorki jakie wybrałam:



 



I taki makijaż wykonany w większości tymi cieniami, robiony na szybko dlatego wybaczcie niedociągnięcia ;)






Mam nadzieję że teraz będę mogła spokojnie wrócić do blogowania :) w najbliższym czasie chciałabym umieścić na blogu pierwszy tutorial mam nadzieję że sobie poradzę :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny mejkap!
    MIYO kawowy!!! Muszę go kupić :D Lubię te cienie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie wyglądają super i na bardzo napigmentowane :-) ładny makijaż, super kreska

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne kolory wybralas, te cienie sa mega napigmentowane . a makijaz dla Ciebie , piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy, kolory są cudowne :) no i makijaż.. jak zawsze bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo :) Ja też poszalałam ostatnio z Pierre Rene :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne cienie :) Ja mam biały Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy kochana! i nie wydałaś fortuny!
    Makijaż super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne cienie i za taką cenę! Lepiej być nie może :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne kolory kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne! :) Redish Gold najbardziej mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 84 i 46 mają ładne kolory :) fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !