3 listopada 2013

Kobieta kameleon - makijaż dramatyczny

Witam

Dzisiejszy dzień upłynął mi na totalnym nicnierobieniu i leniuchowaniu, ale popołudniu zebrałam się i wykonałam makijaż na kolejny kończący się już tydzień projektu Kobieta kameleon, tym razem miał to być makijaż dramatyczny
Muszę przyznać że Domi miała bardzo fajny pomysł na projekt :)
Ja postawiłam na klasyczny smoky eye i mocne usta, które ostatnio bardzo polubiłam :) mogło by być bardziej dramatycznie na oku ale dopiero wpadłam na to po obejrzeniu zdjęć :)



Po raz kolejny dostałam prośbę o wykonywanie tutoriali makijaży jakie pojawiają się na blogu, cieszę się z tego powodu i zapewniam że takowe będą się pojawiać ale chce aby od strony technicznej wszystko prezentowało się jak należy,

Mam nadzieję że teraz już wrócę do blogowania i zdołam nadrobić wszelkie zaległości zarówno w makijażach jak i poodwiedzam Wasze blogi :)

Tymczasem zostawiam Was z moim "dramatycznym" makijażem :)


 








Buziaczki :*

9 komentarzy:

  1. Makijaż jak zwykle śliczny :) Jaki Ty masz świetny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie jest wystarczająco dramatycznie, i na oczku, i na ustach:) Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba to roztarcie fioletem! wygląda super! i ten kolor ust idealnie pasuje. co to za szminka? ;)
    cieszę się, że Ci się podoba projekt. bardzo mi miło. chciałam, żeby było jednak coś przydatnego dla nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się roztarcie górnej granicy tyl czerwonawym cieniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wyglada, swietne olaczenie kolorów i roztarcie!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. super, pięknie i przy otwartych i zamkniętych oczach, świetne roztarcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się taki ostry, mroczny look na oku. Fajnie się prezentuje ten mejkapik.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !