11 listopada 2013

Kobieta kameleon - Make-up - no - make-up

Hej


Ciężko jest mi ostatnio wrócić do blogowania, choć czasu mam teraz więcej to pomysły gdzieś się ulotniły, a miałam ich sporo.
Mam cichą nadzieję że jakoś może mi pomożecie dacie mocnego kopniaka tam gdzie trzeba :)
Ale sama też muszę popracować nad sobą :)

Dziś makijaż spóźniony, miałam dodać w sobotę ale wypadła mi pewna imprezka, w niedzielę znów jakoś nie byłam w stanie ;) a dzisiejszy dzień też nie należał do najprzyjemniejszych znów dopadło mnie jakieś wirusowe paskudztwo :( ale że teraz cierpię z powodu bezsenności postanowiłam że nadrobię choć tą zaległość


Tak więc makijaż naturalny, oj zdecydowanie nie dla mnie, jestem zdecydowaną fanką mocniejszych makijaży nawet na codzień,
Ale ciesze się że taki temat padł bo od dawna chciałam spróbować taki makijaż ale nie miałam motywacji.

Nie przedłużając moja twarzyczka prezentuje się następująco:




Teraz czas pomyśleć nad ostatnim makijażem, mam nadzieję że tym razem zdążę w terminie :)

7 komentarzy:

  1. Ładnie wyszło, ale bardziej drapieżny do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, naturalnie i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha! właśnie taki też był cel projektu :D żeby spróbować makijaży których chcemy spróbować ale się boimy albo nie mamy okazji. bardzo mi się podobasz w takim wydaniu ;) ciekawi mnie co masz na ustach, bo to bardzo ładnie wygląda. zdradzisz co to? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz Kochana :) Oj ja też mam takie chwile, Wiesz wtedy dobrze jest trochę odpocząć, poczekać aż Ci się zateskni i wrócić pełna energii i zapalu do blogaska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatny, subtelny makijaż, w którym wyglądasz ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !