14 października 2013

Makijaż # 37 - jesiennie kolorowo

Witam


Od dziś zaczynam kolejny kurs tym razem jest to przedsiębiorczość, mam nadzieję że podołam i jakoś przetrwam te 3 tygodnie, trzymajcie kciuki żebym jakoś wytrwała :)

Będę miała teraz troszkę mniej czasu ale mam nadzieję że blog na tym nie ucierpi, zwłaszcza projekty na które mam pomysły i mam nadzieję że wygospodaruję odpowiednią ilość czasu żeby je realizować. A jeśli nie to pozostaną mi weekendy :)


Mój dzisiejszy makijaż to nic odkrywczego, miedź połączona z zielenią na dolnej powiece, ale polubiłam taki look więc dodaję w moim wykonaniu.

Wczoraj wybrałam się na małe zakupy, oczywiście skończyło się na kolorówce :) kolejne cienie Inglota dołączyły do kolekcji oraz kilka drobiazgów z natury :)














Trzymajcie się cieplutko a ja zmykam się dokształcać :)

5 komentarzy:

  1. swietne kolorki ! bardzo CI pasuja do koloru włosów!

    OdpowiedzUsuń
  2. super;)
    zapraszam na konkurs;)
    http://vermilionmcq.blogspot.com/2013/10/zapraszam-na-konkurs-makijazowy-tadammm.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i jesiennie - czyli tak jak miało być:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu podoba mi się ten makijaż :D Jak najbardziej w temacie, a zielona kreska fajnie wszystko ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, tak nostalgicznie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !