27 października 2013

Kobieta kameleon - Makijaż romantyczny

Hejka


Wczoraj nie miałam za bardzo czasu dodać makijażu ale żeby wrobić się w czasie i choć w tym projekcie być na czasie dziś dodaję moją wersję make-upu romantycznego.

Makijaż oczywiście przygotowałam w ramach projektu u Domi, Kobieta kameleon więcej informacji znajdziecie >TUTAJ<

Wizja makijażu była całkowicie ale ze mną tak zawsze :)

Nie przedłużając zapraszam do oglądnięcia zdjęć i wyrażenia swojej opinii,
wiecie że bardzo cenie sobie Wasze rady :*





7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie i delikatnie :) Śliczny kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasa! Ostatnie zdjęcie jest extra i do tego brwi ♥
    Szalenie podoba mi się kolor Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz co... wg mnie to jeden z Twoich lepszych makijaży :) jest świetny!!! taki słodki i romantyczny, ale z papryczką chilli, która jest tym afrodyzjakiem (Domi strzela metafory xD). gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie, rzeczywiście romantycznie !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba, romantyczny w niebanalny sposób!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !