3 października 2013

Kobieta kameleon - Makijaż klasyczny

Hej


Dopada mnie jakieś przeziębienie, ale bronię się rękami i nogami żeby mnie kompletnie nie rozłożyło :)

Dlatego też postanowiłam dziś wykonać makijaż na pierwszy tydzień projektu organizowanego przez Domi Kobieta kameleon, bardzo fajny temat więc jeśli ktoś ma ochotę to niech dołącza bo każdy tydzień jest ciekawy i godny wykonania :)

Jako pierwszy jest makijaż klasyczny, pasujący na każdą okazję i do każdej kobiety, wystarczy tylko kilka modyfikacji albo zmiana odcieni.


Mam nadzieję że nie widać zbytnio choroby na mnie :)


3 komentarze:

  1. Piękny i ponadczasowy klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak. pięknie to wygląda u Ciebie. właśnie się cieszę, że dobrze wybrałam temat na pierwszy tydzień :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !