9 września 2013

Pawie oko dla Golden Rose

Witajcie :*


Znów mnie było mało ostatnio, mam teraz troszkę na głowie ale bo od dziś rozpoczynam pewien kurs i było troszkę jeżdżenia i załatwiania, tak że przez najbliższe 2 tygodnie nie będzie mnie nadal za często ale staram się być na bieżąco z Waszymi wpisami :)


O konkursie Golden Rose wiedzą pewnie wszyscy ja jak to ze mną bywa wykonałam makijaż na ostatnią chwilę i nie wyszło mi tak jak to sobie zaplanowałam, wiadomo ze mną tak zawsze :)

Moja wizja jest dość błyszcząca i raczej niewyjściowa :)








Buziaczki i do następnego :*


8 komentarzy:

  1. Ślicznie! świetne połączenie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło:)Powodzenia:)
    Ja też spróbowałam swoich sił w tym konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Ci to ,,Pawie oko" wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to był bardzo wdzięczny temat do zmalowania :) jeszcze jest dużo do środy (18 września) więc serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. matko. pierwsze zdjęcie to Ci wyszło jak z magazynu! pięknie :) i wg mnie makijaż a'la pawie oko to właśnie powinien być błyszczący, więc się wpasowałaś idealnie.
    ja już sobie odpuściłam ten konkursik. za to znalazłam kilka innych ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !