17 września 2013

Makijaż #36 - złoto przede wszystkim

Witam

Ostatnie dni lecą mi masakrycznie szybko, w tygodniu kurs, weekend też dość intensywny bo byliśmy na weselu aż pod Łodzią czyli jakieś 360 km, podróż dość męcząca ale bawiłam się dobrze mimo zmęczenia :)

Makijaż jaki zrobiłam sobie na wesele był dość prosty ale dobrze się w nim czułam i chyba w miarę ok wyglądałam :) Złoto króluje ostatnio u mnie nie tylko w makijażu ale także w dodatkach :)

Zostawiam Was z kilkoma zdjęciami a ja zbieram się znów na kurs :)











4 komentarze:

  1. złoty zawsze fajny! I nieźle współgra z Twoim kolorem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu ale mi się podoba ta złota kreska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekny , cudnie wygladałas wiec i musiałas sie dobrze bawic;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !