30 września 2013

Alicja w krainie czarów - projekt u Malwiny

Hejka

Ostatnio nie brałam udziału w żadnej zabawie więc dołączyłam do dwóch.
Projekt u Malwiny już się rozpoczął ale ja oczywiście nie miałam czasu i dopiero po czasie dodaje makijaż, z którego nie do końca jestem zadowolona bo miałam inne plany ale po prostu brakło mi czasu :(
mam nadzieję że następne makijaże będą już lepsze :)


Inspirowałam się Białą Królową

Dziwię się że nie oglądałam jeszcze filmu, bo przepadam za Timem Bartonem ale w najbliższym czasie na pewno nadrobię zaległości :)







Buziaczki :*

5 komentarzy:

  1. Dziękuje za zgłoszenia zaraz, dodam do galerii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm. jakoś mi tak pusto bez kreski. no ale rozumiem, że taka była inspiracja i powiem Ci, że udało Ci się, bo czuć ten charakter. usta mają śliczny odcień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bez kredki tak inaczej, ale bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci!

    Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !