4 sierpnia 2013

Pędzelkowe nowości

Hej


Dziś post chwalipięty ale muszę się Wam pochwalić moimi nowymi cacuszkami,
otóż stałam się posiadaczką moich wymarzonych pędzelków z Real Techniques,

Miałam je kupować ale tak się złożyło że finansowo nie mogłam sobie pozwolić na taki wydatek w najbliższym czasie, więc pogodziłam się że ich nie będę miała.

Jakiś czas temu na fanpage sklepu internetowego ButiqueUK było organizowane rozdanie gdzie nagrodą były właśnie pędzle z limitowanej kolekcji, zgłosiłam się i w sumie zapomniałam bo na FB zawsze tyle chętnych że szanse są małe. Jakież było moje zdziwienie w poniedziałek jak zobaczyłam swoje imię i nazwisko, naprawdę nie mogłam uwierzyć że to naprawdę o mnie chodzi, nie wierzyłam nawet kiedy do mnie dotarły :)

No ale faktem jest że są u mnie i już ich użyłam, muszę stwierdzić że są całkiem inne niż pędzle które do tej pory używałam ale myślę że jakoś je opanuję :)

Pędzelki przyszły tuż przed moimi urodzinami więc traktuje je jako naprawdę świetny prezent, za co z całego serduszka dziękuję sklepowi ButiqueUK, niby mała rzecz a potrafi poprawić humor :)








Dodatkowo skoro mowa o nowościach i prezentach urodzinowych to sama sobie zrobiłam prezent i zamówiłam dwa pędzelki, jeden to Hakuro H 79 który już od dawna gościła na mojej liście, a drugi to Maestro 420 w rozmiarze 6, podpatrzony u Gray :) Dodatkowo nowa zalotka do rzęs :)







10 komentarzy:

  1. Pozostaje mi życzyć miłego miziania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pedzle z Real Techniques wygladaja swietnie , musze sie wybrac do Bootsa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara :) niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie ceny w polsce są strasznie przesądzone ! Na sstronie iherb.com są oryginalne w oryginalnych cenach a nie ttych z kosmosu. Życzę przyjemnego używania i gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na RT odkąd się pojawiły. Wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, gratki wygranej :) pieknie sie prezentuja :)
    daj znać jak sie sprawuja, hakuro juz mam, ale maestro i technics jeszcze nie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie mam RT, więc zazdroszczę!!! :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha ha!
    Też wczoraj dostałam w swoje łapki H79 z Hakuto i tą malutką kuleczkę z Maestro ale 410 :)
    Pędzle RT mnie kuszą, ale na razie chyba kupię tylko ich... podróbeczki na ebay

    OdpowiedzUsuń
  9. Woooow szczęściara, gratuluję;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !