18 sierpnia 2013

Makijaż # 34 - inspiracja

Witam Kochani



Dziś nie miałam kompletnie pomysłu na makijaż, patrzyłam na wszystkie cienie i nie mogłam nic ze sobą połączyć, żadna kompozycja kolorów nie pasowała mi, ale miałam straszną ochotę na malowanie


Ostatnio co innego zaprząta moją głowę ale być może w przyszłym tygodniu wreszcie się coś zmieni i gdzieś tam odnajdę swoje resztki kreatywności i będę mogła stworzyć coś własnego

Tymczasem dziś jest totalne kopiuj wklej, zresztą nie chciałam nic zmieniać bo makijaż sam w sobie mi się tak spodobał że po prostu odtworzyłam go na sobie z jakim. Mowa o ostatnim makijażu Dressed in Mint, mój nie jest ani w połowie tak dobry jak autorki ale myślę że nie jest też źle :)


Zmieniłam jedynie odcień złota w wewnętrznym kąciku, przez co makijaż wygląda nieco inaczej, taki lepiej mi pasował na dzień,



kreska oczywiście wyszła mi jakaś koślawa, odzwyczaiłam się od eyelinerów w płynie ;)





9 komentarzy:

  1. Spokojnie, każdy kiedyś ma taki mały "kryzys" (chodzi mi o wenę oczywiście ^^), czy to związany z makijażem, czy też nie. Na 100% za niedługo przejdzie ;)
    Makijaż-chodź skopiowany-wyszedł świetnie :)
    http://colorfulmadworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba nawet jak pomysł nie Twój, po za tym nie da się by każdy makijaż był inny, każdy na czymś się wzoruje, inspiruje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kreska w tym kolorze jest tutaj wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem wreszcie! strasznie mi miło, że mój makijaż zainspirował Cię do stworzenia swojego <3 wyszło ślicznie!!! nie wiem czy masz tutaj też Insomnię, czy inny cień typu kameleon... ale taki odcień pięknie wygląda z Twoim kolorkiem włosów! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      cieszę się że Ci się podoba :)

      wykorzystałam tutaj pigment z costal scents, jest dość jasny więc nałożyłam na ciemniejszą bazę i wyszło tak jak wyszło :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !