15 sierpnia 2013

Makijaż # 33 - "(...) więc choć pomaluj mój świat na zółto i na niebiesko (...)"

Witam


Ostatnio nie było mnie kilka dni ale dziś już czuję się lepiej i postanowiłam skorzystać z okazji i coś zmalować :)

Czy też tak macie, że jak uprzecie się na jakiś kolor to sięgałybyście po niego codziennie?
Ja właśnie mam fazę na brązy, w sumie to pasują do każdej okazji i w ogóle ale... no wieje nudą po prostu ;)


Dlatego kiedy natrafiłam na pewien face chart to musiałam coś podobnego zmalować :) tytuł może i niewiele nawiązuje ale coś tego niebieskiego i żółtego się znalazło ;)




Wybaczcie nie ale nie wiem kto jest autorem, jeśli ktoś coś kojarzy to niech mnie oświeci,a podlinkuje obrazek


Mam nadzieję że choć trochę podobny :)
Dziś coś aparat nie chciał mi łapać ostrości dlatego zdjęcia nie są najlepszej jakości :(

z opadająca powieką widać tyle co nic kiedy na Was patrzę ;)







8 komentarzy:

  1. przepieknie Ci wyszlo , przejscuia idealne ,kolory swietnie dobraane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobny:) że też akurat miałaś wszystkie potrzebne kolory:) natomiast z takimi jagodowymi ustami jak ze szkicu ciężko wychodzić do ludzi;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak się złożyło że kolorki się znalazły :)
      co do ust to się zgadzam dlatego wybrałam bardziej wyjściowy kolor :)

      Usuń
  3. Kurcze uwielbiam ten make up! Piękna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że podobny, świetnie Ci wyszedł, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !