9 sierpnia 2013

Makijaż # 32 - dziewczyny lubią brąz + bonus :)

Hej hej


Jak tam żyjecie w tych naszych tropikach, ja nigdy nie narzekałam na upały jestem raczej ciepłolubna ale w tym roku źle znoszę wysokie temperatury , nie wiem czym to jest spowodowane ale to mi się bardzo nie podoba :(

No ale mniejsza z tym dziś robiłam małą segregacje i wyszło na to że mam parę kosmetyków, dodatków i ubrań na sprzedaż, gdyż postanowiłam uszczuplić nieco szafie i kosmetyczkę aby móc zrealizować swoje małe marzenie
Pytanie do Was czy wstawiać tutaj te rzeczy? Byłby ktoś zainteresowany?
Czekam na opinie :)



A tymczasem mam makijaż z niedzieli bez rewelacji ale jak już zrobiłam zdjęcia to pokaże :)






Ostatnio udało mi się upolować fajną spódniczkę, a to wszystko przez Justynę która na swoim blogu pokazała się w plisowanej spódnicy maxi >KLIK<,  od tamtego czasu siedziała mi w głowie i jak trafiłam na taką w SH nie było innej możliwości żebym jej nie kupiła :) Być może nie do końca pasują mi maxi ale co tam mi się podoba :) jest troszkę za krótka ale z tym problemem sobie poradzę jak tylko znajdę natchnienie do wyjęcia maszyny do szycia :D

Tymczasem kilka zdjęć ze spacerku :)




Tak wiem na blogerkę modową to ja się już kompletnie nie nadaję :D

5 komentarzy:

  1. Oj lubią brąz....:) Upały doskwierają również i mi :( ale weekend podobno ma być chłodny uff odżyjemy trochę :) Bardzo ładna stylizacja, spódnica przypadła mi do gustu. widzę że spodobała Ci się również moja - baardzo mnie to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobre przejscia miedzy kolorami :)
    obrze CIe zobaczyc w całosci , slicznie wygladasz;]

    OdpowiedzUsuń
  3. ujęcie nad rzeką fajne:) też uważam, że kreska ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię malować swoje oczy w naturalnych brązowych i beżowych odcieniach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !