13 lipca 2013

Makijaż # 25 - paletka sleek storm w akcji

Witam

Dziś wyjątkowo mam dla Was makijaż, dawno się nie malowałam ze względu na upały teraz troszkę chłodniej się zrobiło więc chwyciłam za pędzle. Dodatkowo od niedawna jestem posiadaczką paletki Storm i musiałam jakoś ją wypróbować, miało być klasycznie złoto z brązem ale dodałam nieco czerni i odrobinę zieleni :)

Ogólnie jestem zadowolona z paletki choć są to dość mocno perłowe cienie, idealna na co dzień i na wieczorne wyjścia,

Błyszczące brwi są za sprawą tuszu z wibo, w rzeczywistości nie błyszczy się aż tak ale na zdjęciach wygląda jakbym brwi podkreśliła perłowym cieniem :)

A tak przy okazji może ktoś mógłby mi polecić jakiś fajny żel do ujarzmienia brwi, bo szukam i znaleźć nie mogę nic konkretnego :)


Ok nie przynudzam tylko pokaże makijaż :)

Jak widać wróciłam do ciemniejszych włosów, jednak tak czuję się znacznie lepiej, no i uległam pokusie wizyty u  fryzjera więc zapuszczanie na razie zakończyło się fiaskiem ;)




No i jak może być?

4 komentarze:

  1. Przepiękne kolory i cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż super :)
    Polecam wziąć szczoteczkę od starego tuszu, umyć ją dokładnie, popsikać lakierem i przeczesać brwi :) Taki prosty, tani zabieg z łatwością je ujarzmi :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !