26 lipca 2013

Makijaż # 29 - delikatnie

Witam



Ostatnio u mnie nastąpiło pogorszenie zdrowia, jestem mega osłabiona co skutkuje okropna opryszczką na ustach, dlatego znów na jakiś czas muszę się pożegnać z makijażem, ale mam nadzieję że długo to nie potrwa i szybko wrócę do formy :)


Na pocieszenie chciałam zamówić sobie kilka pędzelków, tylko siedzę i nie mogę się zdecydować na konkrety :D na razie są 2 pewniaki które od jakiegoś czasu są na mojej liście ale chciałabym coś jeszcze: )


Na dysku znalazłam zaległy makijaż, ostatnio była mega kolorowo tak więc dziś bardzo delikatnie, taki typowy dzienniaczek w bardzo neutralnych kolorach.







Buziaczki :*

7 komentarzy:

  1. SUPER MAKIJAZ I BLUZKA;P;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny delikatny :) życzę powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatnie i bardzo ładnie ;) Jak dla mnie - idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatnie i kobieco:) Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super makijażyk :)
    Zdrówka Kochana! :) Na pocieszenie powiem Ci że jak nigdy mnie alergia jakaś okropna wzięła i z nosa mi się nie przestaje lać :( A kichanie.. o matko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne oczko, delikatnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !