19 lipca 2013

Makijaż # 28 - Eksplozja koloru

Hej Kochani


Ostatnio moje makijaże były raczej dość spokojne więc dziś chwyciłam za mocniejsze kolory, zainspirowała mnie do tego w głównej mierze Gray bo ostatnio też poszalała z kolorami, w sumie do Kasi to mi daleko z precyzją wykonania ale mama nadzieję ze z czasem i ja wyrobię sobie rękę :)


Mam nadzieję że wybaczycie mi niedociągnięcia ale aparat jest bezlitosny i niestety wychwytuje to wszystko czego ja nie zdołam zauważyć :)



Zauważyłam że z każdym myciem moje włosy zmieniają kolor, a już po basie całkiem straciły ze swojej czerwieni, szkoda ale nie będę ciągle katować je farbami :(




zbliżenie na oczko


Rzęsy które mam przyklejone są chyba najgorsze jakie miałam możliwość używać :( a tak mi się podobają

14 komentarzy:

  1. Świetny makijaż w modnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No daj spokój, przecież ten mejkap WYMIATA! <3 Cudnie połączyłaś kolory, świetnie zblendowałaś, dla mnie cacy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne kolory i bardzo precyzyjne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie miękkie przejścia kolorów! Coś pięknego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest MOC :0 Świetnie Ci w takich kolorach, całość szalenie mi się podoba i poproszę więcej :)))
    Może i aparat wyłapuje wszystko, lecz nie widzę, by coś jakoś szczególnie raziło :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory! U mnie także ostatnio kolorowe szaleństwo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam nie widzę niedociągnięć, choć przekonałam się nieraz, że chamsko wyłapuje to, czego nie widać w realu. :) Mi się podoba baaaaaaaardzo! ^^

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona :D Perfekcyjny, szalony i niesamowity makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten makijaż jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudo, uwielbiam takie barwy ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kolory zdecydowanie lubię to ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny mejkap :D Cześć kochana. Organizuję u siebie rozdanie. Można w nim wygrać paczkę kosmetyków essence. Wystarczy udzielić odpowiedzi na pytanie konkursowe. Zapraszam! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny makijaż i jak Ty w nim świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !